VOG Forum banner
81 - 88 of 88 Posts
Discussion starter · #81 ·
Jestem pod wrażeniem, że wałki 505 dobrze służą silnikowi BB. To jest Big Bore, tak? Opieram się na twoim podpisie. Mam wałki 505 w moim X1 i wałki 501 w moim XC. Ze względu na otwarty wydech w moim X1, wałki 505 zostały polecone przez Kevina X. Nigdy nie myślałem, że będą one wyborem dla BB
Tak, Lloydz BB 116:cool:

Przy okazji zrobiłem też porting głowic i zamontowałem kute sprężyny zaworowe, a z wałkami 505 potrzebowałem nowych obrobionych "domków" wałków rozrządu.
Kupiłem "nowe" od Vic Guy i wysłałem je prosto do Rylan do modyfikacji:cool:
 
O ile pamiętam, wybrałeś 505, ponieważ 504 HPT nie były dostępne, prawda @Meisen? To są te, które historycznie były sugerowane dla BB.
 
Discussion starter · #85 ·
Dlatego pytałem. Nie musisz oczyszczać wsporników / osłon za pomocą wałków rozrządu 505 lub 501. Założę się, że ten rower to bestia.
Nie znam żadnych innych Viców z zestawami BB w Norwegii, więc nie ma innych Viców do porównania, ale nie mam problemów z paleniem moich przyjaciół Breakouts, standardowych Viców i standardowego V-Roda:devilish:
A rower jest całkowicie inny z nowym kołem pasowym o zmniejszonym przełożeniu, mam przyspieszenie, z którym nikt nie może się porównać!!!:devil:

Ale muszę przyznać, że rower wydawał jeszcze mniej stukających dźwięków z zaworów i łańcuchów rozrządu z olejem SAE60, jeździłem na tym oleju prawie 500 km i moim zdaniem najlepszy olej, jaki kiedykolwiek miałem w rowerze od czasu zainstalowania zestawu BB, po prostu boję się go ponownie użyć, ponieważ jest wokół niego wiele negatywności, nawet jeśli nikt inny go nie wypróbował ..........
 
O ile mi wiadomo, w Norwegii nie ma innych Viców z zestawami BB, więc nie ma innych Viców do porównania, ale nie mam problemów z paleniem obu moich przyjaciół Breakouts, seryjnych Viców i seryjnego V-Roda:devilish:
A motocykl jest zupełnie inny z nowym kołem pasowym o zmniejszonym przełożeniu, mam przyspieszenie, z którym nikt nie może się równać!!!:devil:

Ale muszę przyznać, że motocykl wydawał jeszcze mniej stukających dźwięków z zaworów i łańcuchów rozrządu z olejem SAE60, przejechałem na tym oleju prawie 500 km i moim zdaniem jest to najlepszy olej, jaki miałem w motocyklu od czasu zainstalowania zestawu BB, po prostu boję się go ponownie użyć, ponieważ jest wokół niego wiele negatywności, nawet jeśli nikt inny go nie wypróbował ...........
Cóż, próbujesz i podoba Ci się 15/60. To jest big bore. Jest więcej mocy. Niektórzy nie mają negatywnych skutków w swoich silnikach Thunder Stroke. Skauci jeżdżą na nim i wierzę, że silniki Power Plus jeżdżą na nim. Więc bycie 15-tką na zimno jest ważne dla prawidłowego smarowania przy uruchamianiu. Prostej 60-tki nigdy bym nie zrobił. Jeśli nadal będziesz używać prostej 60-tki, zdecydowanie potrzebne jest odpowiednie rozgrzanie przed rozpoczęciem kręcenia silnikiem.
 
  • Agree
Reactions: normthenomad
Discussion starter · #87 ·
Nie używa już prostego oleju 60w, ale latem tutaj w Norwegii nie stanowiło to żadnego problemu.
Nawet przy zimnych rozruchach nie było żadnego problemu, ale wygląda na to, że na razie zostanę przy oleju 15w-60, mniej drażniących dźwięków i silnik brzmi po prostu świetnie(y)
Pamiętam też instrukcje od Lloydz, że zawsze należy pozwolić motocyklowi pracować na biegu jałowym przez chwilę przed dodaniem gazu lub jazdą w ogóle(y)
 
Przyjaciółka wpadła w ten weekend ze swoim Jackpotem. Przyniosła własny zestaw do wymiany oleju Vic. Prosiła mnie o wymianę oleju od ponad roku. W tym czasie niewiele jeździła, ale przejechała godzinę z jej domu do mojego. Byłem w garażu, kiedy podjechała, a szczękanie tego motocykla trochę mnie zaniepokoiło. Zacząłem proces spuszczania, ostrożnie wykręcając zepsutą śrubę spustową. Następnie spuściłem olej do mojej 7-kwartowej, płytkiej miski, która idealnie pasuje pod Vic. Podczas gdy olej spływał, toczyliśmy miłą rozmowę. Kiedy przygotowywałem klucz do filtra oleju do jego usunięcia. Spojrzała na mnie i powiedziała: „Hej! Olej się przelewa!!” Co mogłem zrobić. To gorący olej i na szczęście moja podłoga miała wysoki połysk, więc nie było ryzyka plamienia. Więc wow!!! Ponad 7 kwartów, Bóg wie jakiego oleju było w tym motocyklu. Filtr K&N i zepsuta śruba spustowa kazały mi wierzyć, że ktoś nie wiedział, co robi, i napełnił ten motocykl na stopce bocznej. Nadal, jak można wlać 7 kwartów oleju do tego 100-calowego silnika? Cóż, nowy olej Vic wlewał się, podczas gdy ja żartowałem z nią, mówiąc, że brakuje ci 3 kwartów... Zły zestaw! Lol. Biedactwo... Nie miała pojęcia, a ja nie wytykałem jej oczywistości, bo nie chciałem, żeby się martwiła. Miała godzinę jazdy do domu i miała mi powiedzieć, jak sprawuje się motocykl. Dotarła do domu bezpiecznie i powiedziała, że jej silnik nigdy nie działał tak płynnie i cicho! Kto by pomyślał???
 
81 - 88 of 88 Posts