VOG Forum banner

Een Carpuride-scherm in de kuip bedraden

1.6K views 10 replies 5 participants last post by  Steely  
#1 ·
Ik heb een van die Carpuride Android Auto/Apple CarPlay schermen gekocht. Hier is hoe ik het vast in de kuip heb bedraad.

Als je de koplamp eruit haalt, zitten er meestal een paar ongebruikte draden aan de linkerkant (remkant) van de kuip.

Ik kon de donkerblauwe en roze hete draad en de zwarte massadraad gebruiken. Je hebt de mannelijke spade connector nodig en die past direct in de vrouwelijke spade connectors op die twee draden. Zodra de spade connectors zijn aangesloten, trek je de draad langs hetzelfde pad als de draden voor de stereo die omhoog gaan naar de stuurcontrole aan de koppelingskant.

Het is een geschakeld circuit, dus het verbruikt alleen stroom als de contactsleutel in de aan-stand staat en de run/kill-schakelaar ook in de aan-stand staat.

Dat is het. Met de juiste connectoren en krimptangen duurt het ongeveer 30 minuten.

Ik hoop dat dit helpt voor iedereen die het apparaat in de kuip wil bedraden.

#4 · (Edited)
Hoe heb je het scherm op de kuip gemonteerd? Dit is een best interessante aanpassing. Geeft dit je dus in wezen dezelfde functionaliteit als een Carplay-scherm in een auto? Wat heeft je ertoe aangezet om dit soort aanpassing te doen?

#5 ·
Het apparaat wordt geleverd met een Ram-bevestiging, zodat u het gemakkelijk op het stuur kunt monteren.

Ik heb voor deze route gekozen omdat mijn telefoon in de zomerzon steeds oververhit raakte. De Carpuride oververhit niet en kost slechts 1/4 van de prijs van een nieuwe telefoon.

Het werkt hetzelfde als het Android Auto/Apple Carplay-scherm in de meeste moderne auto's en vrachtwagens.

Het is slechts een scherm, dus je moet je telefoon via Bluetooth verbinden om alles te laten werken. Daarom heb ik ook een USB-oplader in de zadeltas aan de remzijde bedraad.

#6 ·
Uitstekend!
Meer FOTO'S alsjeblieft. Van de RAM MOUNT, de bedrading, de voedingspoort, etc.
:ttiwop:

Veilige rit,
Smokier

#7 · (Edited)
Amazon heeft behoorlijke foto's en een leuke video ervan. De W702 is een motorspecifiek 7" waterdicht display en heeft zelfs een 'kap' die waarschijnlijk bedoeld is als zonnescherm. Het kost $260 op Amazon Prime.

Dit is echt een mooi stuk voor degenen die een groter scherm willen dan hun telefoon.

Bedankt voor het starten van deze thread @dmblack58. Goed gedaan, heel goed gedaan.

#8 ·
#9 ·
Ik heb een van die Carpuride Android Auto/Apple CarPlay schermen gekocht. Hier is hoe ik het vast in de kuip heb bedraad.

Als je de koplamp eruit haalt, zitten er meestal een paar ongebruikte draden aan de linkerkant (remkant) van de kuip.

Ik kon de donkerblauwe en roze hete draad en de zwarte massadraad gebruiken. Je moet de mannelijke spade connector halen en die past direct in de vrouwelijke spade connectors op die twee draden. Zodra de spade connectors zijn aangesloten, trek je de draad gewoon langs hetzelfde pad als de draden voor de stereo die omhoog gaan naar de stuurcontrole aan de koppelingskant.

Het is een geschakeld circuit, dus het trekt alleen stroom als de contactsleutel in de aan-stand staat en de run/kill-schakelaar ook in de aan-stand staat.

Dat is het. Met de juiste connectoren en krimptangen duurt het ongeveer 30 minuten.

Ik hoop dat dit helpt voor iedereen die het apparaat in de kuip wil bedraden.
Dus maakt het verbinding met de luidsprekers op je fiets of alleen met Bluetooth-headsets?
Proost