VOG Forum banner
21 - 34 of 42 Posts
Gdzieś tutaj pisałem o tym gościu i jego Indian Pursuit, ale nie pamiętam gdzie. Podobno zużył 4 pompy paliwa, ponieważ jeździł w dzień przez letnie pustynie. On mógł to znieść, ale pompy paliwa nie. Coś, o czym warto pamiętać, jeżdżąc Indianem, myślę. Może Polaris ulepszy pompy paliwa, a nawet zaoferuje wymianę istniejących. Tak czy inaczej, było to niesamowite osiągnięcie dla każdego, a co dopiero dla seniora.


View attachment 658112

View attachment 658113
Z tego, co czytałem, pompy paliwa znajdowały się w dodatkowych zbiornikach paliwa, a nie w pompie oryginalnego zbiornika.
 
Poza kilkoma różnymi stylizacjami jestem przekonany, że Indian to tak naprawdę Victory 2.0, co ma sens. Ta sama firma matka. Spójrz na te aftermarketowe osłony bagażu w stylu policyjnym. Takie same jak do Victory XC.

View attachment 658282
Usuń pomalowane części i dokładnie przestudiuj, co jest pod spodem, a tak, zobaczysz mnóstwo DNA Victory. Silnik jest klejnotem i do dziś V-Twin do pokonania. Jeździłem zarówno Chieftainem, jak i Challengerem. Chociaż niektórzy wolą Challengera, bardzo dobrze pasuje mi Chieftain PP. Nowy Chieftain PP występuje zarówno w wersji 108, jak i 112. Tuning i profil wałka rozrządu sprawiły, że 112 jest lepszym wykonawcą, jednak 108 nadal dobrze sobie radzi. Modele Chieftain PP przypominają mi bardziej XC niż cokolwiek innego, czym jeździłem. Zastanawiam się, czy zrobią wersję z 21-calowym przednim kołem, aby naśladować Magnums?
Myślę, że trend dużych kół praktycznie się skończył, ponieważ niestandardowe motocykle z systemami stereo/pokazowymi przejęły ten styl. Teraz popularny jest power sport bagger. Wyższe kufry i wydech (prześwit), zaktualizowane zawieszenia, duże silniki o wyższych charakterystykach obrotowych, zapewniające jednocześnie dużo momentu obrotowego na niskich obrotach.
To świetny czas dla stylu motocyklowego, a Hatfields i McCoys nadal się tym zajmują.
Niestety cena stale rośnie, więc znalezienie 2-letniego "garage queen" PP w garażu emerytowanego motocyklisty może być dobrym rozwiązaniem, ale widzę, że te motocykle dość dobrze utrzymują swoją wartość, podobnie jak nowsze Harleye. Więc może nie być okazji do zdobycia. Wszystko powyżej 5 lat nie jest już pożądane przez większość, głównie ze względu na ulepszenia obu tych marek we wszystkich aspektach.
 
Discussion starter · #27 · (Edited)
Usuń pomalowane części i dokładnie przestudiuj, co jest pod spodem, a tak, zobaczysz mnóstwo DNA Victory. Silnik jest klejnotem i do dziś V-Twin, któremu nie dorównuje. Jeździłem zarówno Chieftainem, jak i Challengerem. Chociaż niektórzy wolą Challengera, bardzo dobrze pasuję do Chieftain PP. Nowy Chieftan PP występuje w wersjach 108 i 112. Tuning i profil wałka rozrządu sprawiły, że 112 lepiej się sprawdza, jednak 108 nadal dobrze sobie radzi.
Modele Chieftain PP przypominają mi bardziej XC niż cokolwiek innego, czym jeździłem. Zastanawiam się, czy wypuszczą wersję z 21-calowym przednim kołem, aby naśladować Magnums?
Myślę, że trend dużych kół praktycznie się skończył, ponieważ motocykle pokazowe z customowymi systemami audio / malowaniem przejęły ten styl. Teraz popularny jest power sport bagger. Wyższe kufry i wydechy (prześwit), zaktualizowane zawieszenia, duże silniki o wyższych obrotach, zapewniające jednocześnie mnóstwo momentu obrotowego na niskim końcu.
To świetny czas dla stylu motocyklowego, a Hatfields i McCoys nadal się tym zajmują.
Niestety cena stale rośnie, więc znalezienie 2-letniego, garażowanego PP w garażu emerytowanego motocyklisty może być dobrym rozwiązaniem, ale widzę, że te motocykle dość dobrze utrzymują swoją wartość, podobnie jak nowsze Harleye. Więc może nie będzie okazji do zrobienia interesu. Wszystko powyżej 5 lat nie jest już pożądane przez większość, głównie ze względu na ulepszenia obu marek we wszystkich aspektach.
Wątpię, czy ktokolwiek mógłby to lepiej podsumować. Dobra robota!

Dobrą wiadomością jest to, że nie jestem większością ludzi. Nie wzdragam się przed zakupem 5, 10, a nawet 15-letniego samochodu, ciężarówki lub motocykla, jeśli stan i przebieg są wystarczająco niskie. Wątpię, czy ty też byś to zrobił.
 
Usuń pomalowane części i dokładnie przestudiuj, co jest pod spodem, a tak, zobaczysz mnóstwo DNA Victory. Silnik jest klejnotem i do dziś jest to V-Twin, któremu nie dorównuje żaden inny. Jeździłem zarówno Chieftainem, jak i Challengerem. Chociaż niektórzy wolą Challengera, bardzo dobrze pasuje mi Chieftain PP. Nowy Chieftan PP występuje w wersjach 108 i 112. Tuning i profil wałka rozrządu sprawiły, że wersja 112 jest lepsza, jednak wersja 108 nadal dobrze sobie radzi.
Modele Chieftain PP przypominają mi bardziej XC niż cokolwiek innego, czym jeździłem. Zastanawiam się, czy wypuszczą wersję z 21-calowym przednim kołem, aby naśladować Magnums?
Myślę, że trend dużych kół praktycznie się skończył, ponieważ motocykle pokazowe z niestandardowymi systemami audio / malowaniem przejęły ten styl. Teraz popularne są baggery sportowe. Wyższe kufry i wydechy (prześwit), zmodernizowane zawieszenia, duże silniki o wyższych obrotach, zapewniające jednocześnie mnóstwo momentu obrotowego na niskich obrotach.
To świetny czas dla stylu motocyklowego, a Hatfields i McCoys nadal się tym zajmują.
Niestety cena ciągle rośnie, więc znalezienie 2-letniego "garażowego króliczka" PP w garażu emerytowanego motocyklisty może być dobrym rozwiązaniem, ale widzę, że te motocykle dobrze utrzymują swoją wartość, podobnie jak nowsze Harleye. Więc może nie będzie okazji.
Wszystko powyżej 5 lat nie jest już pożądane przez większość, głównie ze względu na ulepszenia obu marek we wszystkich aspektach.
Cóż, slick, są też tacy jak ja, lol. Kupię 4-7 letni motocykl z przebiegiem poniżej 10 000 mil w mgnieniu oka. Szczególnie te, w które zainwestowano około 38 000 - 40 000 dolarów. Nie jestem już wielkim fanem mocy, silnik 111 udowodnił mi swoją wartość dwukrotnie i jestem z nim w porządku. Cholera, myślę o wczesnych latach 80., kiedy jeździłem od wybrzeża do wybrzeża na 80-calowym shovelheadzie z niczym innym niż radiem marynarki wojennej, które zainstalowałem w owiewce, a które wtedy nie działało, i blokadą przepustnicy, żyjąc życiem i świetnie się bawiąc. Cała nowa technologia od 2020 roku nie ma dla mnie zastosowania, powoduje tak wiele problemów elektrycznych, z tego, co czytam na wszystkich tych stronach, Polaris lub Harley Davidson. Tempomat ABS przyzwoite radio i system monitorowania opon, to mi wystarczy, resztę sobie daruję. Rozumiem z rozmów z ludźmi, którzy wcześniej jeździli na 111 thunderstroke, że 116 thunderstroke działa gorąco jak piekło. To jak ten, który kupiłem w styczniu 2019 roku z przebiegiem poniżej 10 000 mil, a facet zainwestował w ten motocykl 38 000 dolarów, wałki rozrządu, rury dolotowe itp. za 14 500 dolarów. To jest to, na co teraz poluję. Teraz, dwa lata później, 112 power stroke z niskim przebiegiem i chieftain w odpowiedniej cenie z pewnością przyciągnie moją uwagę. Poza tym nigdy nie kupię niczego innego niż model z lat 2018-2020 z owiewką lokomotywy. Po tym jest tak dużo bzdur, z którymi nie chcę mieć do czynienia. lol teraz wszyscy mają Lean assist i brake assist i cokolwiek, wiesz co, pojadę na własnym motocyklu, dziękuję bardzo, bez twojej pomocy. Więcej wałków, dolotów i wydechów. Jestem cały dzień dobry lol, więcej mocy niż kiedykolwiek doświadczyłem w życiu i jestem z tym również w porządku. Nie wspominając o fantastycznej niezawodności.
 
Cóż, sprytny, wtedy są tacy jak ja, lol. Kupię 4-7 letni motocykl z przebiegiem poniżej 10 000 mil w mgnieniu oka. Szczególnie te, w które włożono około 38 000 - 40 000 dolarów. Nie jestem już wielkim fanem mocy, silnik 111 udowodnił mi swoją wartość dwukrotnie i jestem zadowolony. Cholera, myślę o wczesnych latach 80., kiedy jeździłem od wybrzeża do wybrzeża na 80-calowym shovelheadzie z niczym innym niż radiem morskim, które zainstalowałem w owiewce, które nie działało przez połowę czasu, i blokadą przepustnicy, żyjąc życiem, świetnie się bawiąc. Cała nowa technologia od 2020 roku nie jest mi potrzebna, powoduje tyle elektrycznych psikusów, z tego, co czytam na wszystkich tych stronach, Polaris czy Harley Davidson. Tempomat, ABS, przyzwoite radio i system monitorowania opon, jestem zadowolony, resztę sobie daruję. 116 Thunderstroke działa gorąco jak piekło, rozumiem, rozmawiając z ludźmi, którzy wcześniej jeździli na 111 Thunderstroke. To jak ten, który kupiłem w styczniu 2019 roku z przebiegiem poniżej 10 000 mil, a facet włożył w ten motocykl 38 000 dolarów, wałki rozrządu, rury dolotowe, wałki rozrządu itp. itd. za 14 500 dolarów. To są rzeczy, na które teraz się rzucam.. teraz dwa lata później, 112 power stroke z niskim przebiegiem i chieftain w odpowiedniej cenie zdecydowanie przyciągną moją uwagę. Poza tym nigdy nie kupię niczego innego niż model z lat 2018-2020 z owiewką lokomotywy. Po tym jest tyle bzdur, że nie chcę mieć z tym nic wspólnego. lol teraz wszyscy mają Lean assist i brake assist i cokolwiek, wiesz co, pojadę na własnym motocyklu, dziękuję bardzo, bez twojej pomocy. Więcej wałków rozrządu, rur dolotowych i wydechowych. Jestem zadowolony przez cały dzień lol, więcej mocy niż kiedykolwiek doświadczyłem w życiu i też jestem z tym zadowolony. Nie wspominając o fantastycznej niezawodności.
Rozumiem to wszystko i to były dobre czasy. Kiedy jeżdżę moim 14-letnim XC, niczego mi nie brakuje. Jestem więcej niż zadowolony. Zabiorę go wszędzie.
 
  • Agree
Reactions: NY mike
On nadal idzie, ponieważ ludzie nadal wpłacali pieniądze.

Najlepsza nieoficjalna reklama, o jaką Indie mogły prosić, i nie fatygowali się, aby wspomnieć o tym w swoich mediach społecznościowych, dopóki prawie nie skończył z 125 tys.

Jest na dobrej drodze, aby zrobić 145 tys. w 145 dni.

Mam nadzieję, że osiągnie pierwotny cel 125 tys. $, aby mógł zrobić sobie przerwę!
 
Próbuję tylko policzyć. 14 godzin dziennie, aby pokonać 1000 mil ze stałą prędkością 70 mil na godzinę. Pozostaje 10 godzin na postoje po drodze i drzemkę. Liczne wymiany opon i kilka tankowań. Czyli 3 godziny snu dziennie przez 4 miesiące. Nie możesz średnio przekroczyć 70 mil na godzinę z powodu spowolnień, robót drogowych, objazdów, większej ilości paliwa itp. Wow!

Mam nadzieję, że Indian podarował mu nowy motocykl i pieniądze na jego cel.
 
Po prostu próbuję to policzyć. 14 godzin dziennie, aby przejechać 1000 mil ze stałą prędkością 70 mil na godzinę. Pozostawiając 10 godzin na postoje po drodze i drzemkę. Liczne wymiany opon i kilka tankowań. Czyli 4-5 godzin snu dziennie przez 4 miesiące. Nie można średnio przekroczyć 70 mil na godzinę z powodu spowolnień, robót drogowych, objazdów, większej ilości paliwa itp. Wow!

Mam nadzieję, że Indian podarował mu nowy motocykl i pieniądze na jego cel.
Miał również dodatkowy zbiornik paliwa, który automatycznie zasilał bak motocykla. Dawało mu to 10,5 galona paliwa. To z pewnością duży plus. Wiem, że przy 80 milach na godzinę zużywam około 40 mil na galon.
 
Miał też dodatkowy zbiornik paliwa, który automatycznie przelewał się do zbiornika paliwa motocykla. Dawało mu to 10,5 galona do jazdy. To z pewnością duży plus. Wiem, że przy 80 milach na godzinę zużywam około 40 mil na galon.
Och, wiem, ale wystarczy godzina robót drogowych, wolne prędkości i stojący ruch, a zniweczysz postęp. Następnie są potrzeby biologiczne, takie jak jedzenie, picie, rozciąganie, męska toaleta. Godziny wymiany opon, wymiany pomp. Przez 4 miesiące. To niesamowite.
 
  • Agree
Reactions: parker3
Zrobiłem JEDNĄ przejażdżkę Iron Butt jako część mojej listy życzeń, ale to wystarczyło. Za dużo jazdy i za mało wolnej/pokazowej, żeby cieszyć się jazdą. Nie zrobiłbym tego ponownie, chyba że musiałbym.

oto specyfikacje, które zapisałem. Wszystko to była autostrada obejmująca AZ i NM. Och! Spotkałem @BrotherWind podczas tej przejażdżki, więc to był dodatkowy bonus!

IBA RIDE: SADDLESORE 1000

Nieoficjalne statystyki (26 września 2020)
  • 1116 mil przejechanych
  • 18 godzin 6 minut od początku do końca
  • średnio 46,9 mpg
  • średnio 74,0 mph
  • $81,39 całkowity koszt paliwa
  • 2 stany i 2 strefy czasowe
  • 9 przystanków w 8 miastach
  • Zakres temperatur od 58* do 102*
 
21 - 34 of 42 Posts