VOG Forum banner

Madstad beugel met klock werks scherm

3.6K views 17 replies 12 participants last post by  CaptGPflorida  
#1 ·
Heeft iemand het klock werks-scherm met de madstad-beugel geprobeerd...? Ik heb de klock werks en ik denk dat ik 2 inch hoger moet zijn.

#2 ·
Werkt perfect bij mij, Trevor.

#6 · (Edited)
Nou, ik zoek iets dat er beter uitziet dan de Madstad, dus ik zal je draad volgen.
Ik ben 5'64" en heb vandaag mijn 11" Madstad gekregen volgens hun aanbeveling en ik kan niet uit mijn hoofd krijgen dat het een van de lelijkste voorruiten is die ik ooit heb gezien, ook al is het cool dat je ermee op de snelweg @ 140 km/u kunt rijden zonder de noodzaak van je helmvizier en naar de muziek kunt luisteren. Heb iets lagers nodig dat net zo geweldig werkt, 11 inch is te hoog voor mij....

#14 ·
Ik had mijn Klock Werks-scherm op Madstadt-beugels gemonteerd. Werkte GEWELDIG, want de lucht ging VER over mijn hoofd, maar de kromming in de voorruit bleef in mijn gezichtsveld komen, dus heb ik de beugels verwijderd.
Ik ben nu op zoek naar een ander scherm, want zonder de beugels is de Klock Werks een beetje te laag voor mijn smaak (de bovenkant komt overeen tussen mond en kin). Hout zoals een recht scherm.

#18 ·
Hallo uit S. Florida. Ik ben 1,85 m lang en heb de 13 inch Madstad licht getint. Hij is perfect voor elke gelegenheid. Ik had hiervoor een Klockwork flip, Long Ride flip. De Kock & LRS zou buffen over 75 met een volledige helm. Plus mijn vrouw zou volledige luchtstroom krijgen. De Madstad heeft al mijn problemen opgelost. Ik kan eroverheen kijken als ik rechtop zit. Meestal rijd ik door het vizier en zie ik 's nachts nog steeds goed. Ik heb 80 mph plus gevaren met het scherm bijna in de volledig gekantelde positie. met mijn winglets gesloten en de onderkant opengebarsten. Mijn vrouw en ik zitten comfortabel. Ik zie een mpg-verlies als alle ventilatieopeningen gesloten zijn en de Madstad volledig omhoog staat. Ik denk dat er veel windweerstand optreedt als alles gesloten is en er geen luchtstroom is. Ik ben dol op mijn Madstad, ik hou van het uiterlijk, geef mijn CCT een tactische militaire look. Gepaard met de zwarte Evil Eye koplampbezel. Ze ziet er pissig uit. mijn 2 cent PS. Ik geloof dat ik foto's op mijn account heb geplaatst. Alle voorruithoeken