VOG Forum banner

Custom Tour Pack - Productwaarschuwing

1K views 9 replies 6 participants last post by  Chattanooga_Mark  
#1 ·
Deze op maat gemaakte tourpakketten zijn erg mooi. Natuurlijk is het prijskaartje ook indrukwekkend, maar er is tenminste iemand die deze aanbiedt in een tijd waarin veel onderdelenfabrikanten en -verkopers (helaas) hun activiteiten afbouwen. Ik koos de opties die ik zou gebruiken en het kwam uit op $ 2.600 verzendkosten.

#2 · (Edited)
Wauw, dat is ongeveer het dubbele van wat een complete CCT-kofferbak van een OEM op eBay zou kosten. Er staan ​​momenteel twee CCT-kofferbakken op eBay. Eén rode/zilveren voor $ 1.600 (Tyler, TX) en één Sunset Red voor $ 1.885 (INCLUSIEF verzendkosten). Dit zijn de vraagprijzen. De optie 'Bod uitbrengen' is vaak je vriend. Zelfs als de optie 'Bod uitbrengen' niet wordt weergegeven, heb ik veel eBay-artikelen gekocht door de verkoper een bericht via eBay te sturen.

#3 ·
Wow, dat is ongeveer het dubbele van wat een complete CCT-kofferbak van een OEM op eBay zou kosten. Er staan ​​nu twee CCT-kofferbakken op eBay. Eén rode/zilveren voor $1.600 (Tyler, TX) en één Sunset Red voor $1.885 (INCLUSIEF verzending). Dit zijn de vraagprijzen. De optie "Bod uitbrengen" is vaak je vriend. Zelfs als de optie "Bod uitbrengen" niet wordt weergegeven, heb ik veel eBay-artikelen gekocht door de verkoper een bericht via eBay te sturen.
Ja, ik heb in 2012 $1700 betaald voor een standaard exemplaar in mijn kleur. Die worden echter in massa geproduceerd. Deze worden op maat gemaakt, één tegelijk, en dat is het grote prijsverschil.

#4 ·
Doet het doel teniet, tenzij je alleen maar een plek wilt om je versterkers te verstoppen IMHO. Als dat het geval is, een generieke aftermarket. De enige keer dat mijn kofferbak aan staat, is als ik op een roadtrip ben en hij vol zit.

#5 ·
Doet het doel teniet, tenzij je alleen maar een plek wilt om je versterkers te verstoppen IMHO. Als dat het geval is, een generieke aftermarket. De enige keer dat mijn kofferbak aan staat, is als ik op een roadtrip ben, en hij is vol.
Ik heb een van deze op een 1999 FLH die ik rond 2008 had. Werkte prima, maar het was niet zo chique als sommige, maar het was minder dan $100 voor het pakket en de mounts.
Het duurde echter niet lang op de motor. Ik hield gewoon niet van de look als ik het niet nodig had. Ik ging al snel voor een Ginz sissy bar die toevallig op mijn 11 XC paste, waar hij tot op de dag van vandaag nog steeds staat.
Image

#6 · (Edited)
Ik vind een aantal dingen van HMD erg leuk, maar hun prijzen lijken altijd veel hoger te zijn dan nodig is voor wat ze zijn. Ik bedoel, net als WVRider zei, die koffer is maar iets groter dan de generieke "pizzadoos" of Razor tour packs. Ik bedoel, ze zullen hem schilderen en je hebt de keuze uit chromen of zwarte montage, maar bijna $1000 meer dan alles wat momenteel beschikbaar is voor veel minder ruimte dan de OEM-koffer of ongeveer dezelfde ruimte als de kleinere packs? o_O

#8 ·
Deze op maat gemaakte tourpacks zijn erg mooi. Natuurlijk is het prijskaartje ook indrukwekkend, maar er is tenminste iemand die deze aanbiedt in een tijd waarin veel onderdelenfabrikanten en -verkopers hun activiteiten afbouwen (helaas). Ik koos de opties die ik zou gebruiken en het kwam uit op $2.600 verzendkosten.

Komt neer op $3700 Canadees, de helft van de prijs voor een gebruikte Vic, afhankelijk van het model. Nee bedankt. Het zou daar kunnen zitten en dubbeltjes spugen, het kan me niet schelen. Je moet er echt wanhopig een willen of vol zitten met ca$h.

• Like
Reactions: Bikesofbrads
#9 · (Edited)
De twee CCT-trunks van de fabrikant waarover ik op eBay heb gepost, kunnen waarschijnlijk voor minder dan $1.300 worden verkregen. IMHO, geen enkele andere trunk op een Victory, of een Indian, ziet er beter uit dan de CCT-trunk van de fabrikant. Mijn CCT-trunk heeft zijn CCT-trunkhanger die aan mijn garagewand is bevestigd, nog niet verlaten. Als ik op reis ga, doe ik ofwel een grote tas op het passagiersgedeelte van de stoel of op het Victory-accessoire Passenger Backrest/Luggage Rack-accessoire. Ik heb een chromen voor de CCT en een zwarte voor de Hard-Ball. Ik heb voor geen van beide meer dan $150 betaald, beide in NOS-conditie.

Ik ben niet van plan om mijn glorieuze, glanzend parelwitte CCT-trunk te verkopen. Maar ik zie mezelf hem ook niet gebruiken.

Het extra gewicht is een probleem en eerlijk gezegd kan ik meer en handiger in een waterdichte tas vervoeren.

Persoonlijk hebben de pizzadoos-trunks voor mij nooit veel zin gehad.

Maar ik ben blij dat anderen ervan houden en dat degenen die ze bouwen, kopers vinden.