VOG Forum banner
881 - 900 of 7,299 Posts
Ik niet, maat, bulldog weet heel goed waarom de dingen zijn stilgelegd. Hij en zijn huurmoordenaar kwamen naar de politieke thread om ruzie te blijven maken met @jedi-mcfly en de hele thread in een vechtpartij te veranderen. Het begon in deze thread. Ik kan me niet voorstellen hoe, het is hier zo warm en heerlijk. :) @broggyr heeft op elk moment mijn toestemming om over rapporten in de politieke thread te praten. Hij mag je vertellen dat ik het niet heb gedaan, maar de regels van het forum verbieden hem te vertellen wie het wel heeft gedaan. Ik ben verbaasd over hoe bulldog denkt dat het negeren van jou een soort straf is. Zoals een brugklasser die je ontfriendt. :zzz: Je moet Bulldog en Flyboy vragen hoe het allemaal is gebeurd. Weet je nog dat Flyboy me beschuldigde en Bulldog zich ermee bemoeide. Ze hebben zichzelf goed gedekt, je hebt het voor zoete koek geslikt.
Ik weet precies hoe het is gebeurd, ik had een plek op de eerste rij, constant aangevallen en belachelijk gemaakt worden was de soep van de dag en elke dag. De beledigingen en denigrerende opmerkingen waren vrij normaal van jouw kant van de gang, Best handig dat de forumregels hem verhinderen om ons te vertellen dat jij het was.

Discussion starter · #885 ·
Weet je, als ik erover nadenk, als de Cop Corner niet bestond, zou hij weg zijn.... Sinds het politieke draadje is gesloten. Laat zien hoe bereid ze zijn om het huis waarin ze wonen plat te branden wanneer. Ze ervoor zorgen dat threads worden vergrendeld.... Dat zijn de enige threads waarin ze posten. :think: Dus wat als ik geen nieuwe Cop Corner zou starten? Hij zou niets hebben gehad en dood in het water zijn geweest.

Het laat gewoon zien dat ik hier deel uitmaak van het echte levensbloed en verkeer creëer. Het lijkt me dat we mods zouden moeten hebben die actieve leden zijn die weten wat er in hemelsnaam aan de hand is en niet het mollen-type dat we altijd hebben gehad.

Kun je je voorstellen dat je lid bent van een motorforum en in meer dan 100 berichten niet één keer over motoren praat? Heel vreemd.

• Winner
Reactions: firstvictory
Ik weet precies hoe het gebeurde. Ik had een plek op de eerste rij, constant aangevallen en vernederd worden was de soep van de dag en elke dag.

De beledigingen en denigrerende opmerkingen waren vrij normaal van jouw kant van de gang. Best handig dat de forumregels hem verhinderen om ons te vertellen dat jij het was.
Ik herinner me een bekentenis en een dreigement om het opnieuw te doen... Ik ben er verbaasd over dat hij van afleiding naar ontkenning van zijn eigen woorden is gegaan.

Echt niet verrast.

Zelfs geen Honda Metropolitan? LMAO
Ik zat al 8 jaar op dit forum voordat je het ooit vond. Ik heb langer gereden dan jij leeft. Ik heb mijn Victory verkocht. Je was hier niet toen mijn zoon met mijn Triumph ten val kwam en een TBI opliep, je was hier niet toen ik deelnam aan duizenden berichten of Victory-ritten maakte, duizenden kilometers aflegde op een Victory en mijn andere motoren.

Klinkt alsof je toch een garagekoningin bezit. Ik geef toe dat ik die schattige kleine metrosexuele kwastjes niet had. Oh! misschien zet ik je op negeren! lol.

• Angry
Reactions: Flyboy
Ik herinner me een bekentenis en een dreigement om het opnieuw te doen... Ik ben verbaasd dat hij van afleiding naar ontkenning van zijn eigen woorden is gegaan.

Echt niet verbaasd.
Kijk naar deze thread van de afgelopen weken. Kijk naar de activiteit. Als je mij niet had om erover te schrijven, zou deze thread spinnenwebben hebben. En je weet dat wat je schreef BS is. Ik weet wat je deed. Toen ik heel beschaafd begon te praten in de andere politieke thread, wie kwam er binnen en meme-bombardeerde hem om hem te sluiten? Dat klopt, kijk in de spiegel. Dat is wat jullie twee doen.

Kijk naar dit draadje van de afgelopen weken. Kijk naar de activiteit. Als je mij niet had om over te schrijven, zou dit draadje vol spinnenwebben zitten. En je weet dat wat je schreef BS is. Ik weet wat je deed. Toen ik heel beleefd begon te praten in het andere politieke draadje, wie kwam er toen binnen en meme-bombardeerde het om het te sluiten? Dat klopt, kijk in de spiegel. Dat is wat jullie twee doen.
WTH waar heb je het over? Wat BS? De enige BS die ik zie, is jouw gezwets over onderwerpen waar "jij" duidelijk geen persoonlijke kennis van hebt.Ja, ik zie hoe je gelooft dat je het middelpunt van het draadje bent met je getrol van de mensen die daadwerkelijk het werk doen. Hé Walter, hoeveel verschillende vliegtuigen heb je gevlogen? We hebben al je gebrek aan kennis gezien over het 4e en de uitvoering van huiszoekingsbevelen. Ik ben er vrij zeker van dat ik meerdere keren zoveel PC-verklaringen heb geschreven als jij hebt gegoogeld.Wat betreft het de schuld geven van de sluiting van het "Politieke" draadje na de sluiting van het originele Politiek en Religie draadje, voor de gestelde regel geen politiek meer, is komisch, knoppenjongen.Nu ben ik echt klaar met je ongeïnformeerde beschuldigingen en beweringen en het is onmogelijk om beleefd tegen je te zijn. Je vertoont een voorspelbaar patroon dat het zo maakt. Mij een leugenaar noemen heeft gevolgen, vooral om je gebrek aan kennis te verhullen...Je kunt gewoon met jezelf spelen, met je katachtige strategieën zou je je moeten vermaken en je kunt nooit ongelijk hebben...Ik ga op een knop drukken, niet dezelfde die jij graag indrukt, maar degene die je laat verdwijnen...Sla de reactie op.

Discussion starter · #890 · (Edited)
Ik zeg dat we hem allemaal negeren. Wat gaat hij dan doen? Ons aangeven omdat we hem negeren?

Kortom, hem negeren zorgt ervoor dat hij zijn spullen pakt en naar huis gaat.

Ik niet, maat, bulldog weet heel goed waarom de dingen zijn stilgelegd. Hij en zijn huurmoordenaar kwamen naar de politieke thread om te blijven vechten met @jedi-mcfly t
Sinds de politieke thread is gesloten. Laat zien hoe bereid ze zijn om het huis waarin ze wonen plat te branden wanneer. Ze ervoor zorgen dat threads worden vergrendeld....
Wat de politieke thread heeft stilgelegd, was de voortzetting van de raciale CRAP die poochy beloofde niet te laten sterven op de Kobe-thread.
@Bujee1 en @VicVisionBulldog zouden pagina na pagina negativiteit blijven creëren zonder rekening te houden met anderen of op zoek te gaan naar een oplossing.

@broggyr heeft te allen tijde mijn toestemming om over rapporten in de politieke thread te praten. Hij mag je vertellen dat ik het niet gedaan heb, maar volgens de regels van het forum mag hij je niet vertellen wie het wel gedaan heeft.
Ik weet niet zeker waarom ik hier getagd moest worden.

Laat zien hoe bereid ze zijn om het huis waarin ze wonen plat te branden
Als het niet netjes kan blijven, steken we nog een lucifer aan.

• Winner
Reactions: normthenomad
Discussion starter · #900 ·
Ik weet niet zeker waarom ik hier getagd moest worden.

Als het niet netjes kan blijven, steken we een andere lucifer aan.
Het was niet nodig. Alles gaat prima, maar mensen zijn genegeerd en nu zijn er gevoelens gekwetst. Als ze zich niet met hun eigen zaken zouden bemoeien, zouden hun gevoelens niet gekwetst worden, dus zouden ze niet naar je hoeven te rennen. Je vermelden is slechts een list om je hier te krijgen en te doen wat ze willen. Kortom, ik denk dat ze je gebruiken. Ze proberen de boel op te stoken en vermelden je dan. Toeval? Ik denk het niet.

881 - 900 of 7,299 Posts