Wat een geweldige prestatie!
Eentje die ik me niet eens kan voorstellen dat ik die wil doen.
Maar kom op, vier brandstofpompen? Schaam je, Polaris.
Ik snap dat gedoe met de brandstofpompen ook echt niet. Ik kan er één, misschien twee begrijpen, maar 4 is overdreven slecht. Ik dacht dat het doel was om de pompen in de brandstoftank te koelen. Deze motor was uitgerust met een reserve tank aan de achterkant die een pomp had die hij kon aanzetten tijdens het rijden om de brandstof van de achterste tank naar de voorste tank te transporteren, zodat deze niet te laag zou komen te staan voor de pomp om oververhit te raken.
Dus is het een ontwerp- of een brandstofpompprobleem? Hoe dan ook, ik hoop dat Polaris het snel oplost.
Nog iets wat deze motor had, was een reeks elektronische extra's die me deden afvragen of er iets anders de batterij aan het opladen was of dat de stator goed genoeg was om de belasting aan te kunnen.
Update:
Oké, de oorspronkelijke berichtgeving was mogelijk onjuist. Deze video is een interview met de rijder na 128.000 mijl die de aanpassingen en de redenen daarvoor uitlegt. Het goede doel is MDF. Hij zegt dat twee brandstofpompen kapot gingen door verstopping. Oké, dat is veel beter dan 4 pompen door hitte. De achterste tank vult de voorste tank automatisch om de voorste tank voor 3/4 vol te houden. Blijkbaar is slechte benzine de schuld en niet de hitte. Achteraf gezien zou een secundair inline brandstoffilter tussen de achterste en de voorste tank waarschijnlijk de storingen van de brandstofpomp hebben voorkomen.
128,000 miles in 128 days 🤯 I got some of your questions answered you can #vroomoldman.
www.facebook.com
Ik kan me gewoon niet voorstellen om 14-16 uur per dag gedurende 4 maanden achter elkaar in het zadel te zitten. Het zegt ook veel over de machine. Hij heeft ook een hoop voorwielen versleten door kuilen. Dat is iets wat verbeterd kan worden.